6 Aralık 2008 Cumartesi

DECCAL


Ortaokul yıllarındaydık, çok severdim din derslerini, şimdi de seviyorum ama arada farka var,
o zamandan bu güne..O zaman öğrendiğimi uyguluyordum şimdi ise uygulamada hep sınıfta kalıyorum, çabalıyorum ama hep kalıyorum.

Boksör bir din öğreticimiz vardı, konumuz Deccal di, dedikleri yüreğime işlemişti " Deccal gelecek, ve ben İlahım diyecek, ona inananlar çok rahat edecek, inanmayaların ise televizyounu,buzdolabı.. dünyalıkları onun peşinden gidecek, çırçıplak kalacak, çocuklar" demişti.Sonra " Bir yiğit çıkacak(kadın-erekek farketmez) Sen ilah değilsin diyecek, Hadi İlahsan beni öldür tekrardan dirilt diyecekti, öldürecekti ve tekrardan dirltecek, yiğit tekrar diyecekti, bir daha yap diye ve yiğidi öldürüp tekrar diriltemeyecekti..."

Rüyamda Bankaları gördüm, Kredi Kartlarını gördüm, Rüşvet ile elde edilmiş mekanlar gördüm,Televizyonu; bir aileyi iştahlı iştahlı yerken gördüm..Hak edilmeden hak ettiğimizi sandığımızı duygularımızı gördüm de Feryad ettim, ama bataklık gibiydi, daha da çekti içine bu görüntüler, bu hisler beni..Sonra bataklığın içinde nefesim kesildi, bir darlıkta buldum kendimi, Çok büyük bir bina vardı, heybetli heybetli bana bakıyordu, ona doğru ilerledim, kapısında kocaman Deccal yazıyordu, sonra hoşgeldin, sonra ne istersin, sonra sakın yorma beynini diğlediğince al, geri ödemesini sonra yaparsın gibi yazılar... Birden Azrail geldi, vurdu göğsüme, kendimi zebanilerin ellerinde buldum, bir karanlık vardı önümde, bu ne dedim Cehennem A.S dediler, hani ateş dedim cevap yoktu, derinlerden bir ses geldi koşarcasına, çok sinirliydi, atın bunuda, daha yok mu istiyorum, akılları olmayanları istiyorum, söz dinlemeyenleri istiyorum, sinirleniyordu ses, sinir yükseldikçe karanlık artıyordu.. Ve birden uyandım, rüyanın içinde rüyaya dalmışım, sonra sazlıklar gördüm, Sena'm ile sazlıkların içinden ney olmak isteyen kamışları toplamaya koyulduk, çok mutluydum, bir den mutlu oluverdim..

Ben rüyamın rüyasında Deccali gördüm..

1 yorum:

Patan dedi ki...

Hayırdır inşallah... Bankalar, kredi kartları, televizyon vs.. Bunların hepsi insanlığın hizmetine sunulmuş cansız- ruhsuz araçlar. Bunlardan Deccal falan olmaz. Asıl Deccal insanların doyum bilmez açgözlülüğüdür bence. Bu manada güzel bi yazı olmuş abi, eline sağlık.
Başka bi yazıda da Yecüc ile Mecüc'ü isteriz ama rüyanda görmeni beklersen bilmiyorum ne zaman olur. Selam ve muhabbetlerimizle